maandag 21 september 2009

In en om het appartement



In de straat is een terrein waarop een oude fabriek staat. Ook weer zo'n apart gebouw. Ik heb er een paar foto's van gemaakt. De eerste foto is in de ochtend gemaakt, de tweede in de namiddag.
In de gebouwen zijn allerlei ateliers, kantoren, volgens mij wonen er ook studenten. Zelfs de Segelschule Wannsee is er gevestigd.

















Dit is de centrale voordeur van het appartement. Achter deze deur ligt de hal.



























 In de hal aan beide zijden spiegels, zodat je een oneindig effect krijgt als je een foto maakt in de spiegels... zie Esther....



 Zoals ik erbij sta, dóe ik wel net alsof dit mijn huis is, maar dat is natuurlijk niet zo. Maar ik voel me wel thuis in dit kleine Berlijnse huisje..




























En zo zit in aan de keukentafel dit blog te schrijven..... Toch heel gezellig nietwaar?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten